Förkyld

Japp den håller i sig men bättre förkyld än ont i halsen. Jag låter lite som en uppstoppad fågel om en sådan kunde prata det vill säga.

Första innebandy träningen är avklarad fast det var ju i och för sig ett tag sedan så det är snart dags för den andra. Jag antar att ja sitter på läktaren då om inte ett mirakel händer med min hals/näsa.

Albin har kommit hem och det känns otroligt bra och kul vi hade fest för han förra helgen och jag träffade på två gamla vänner vilket gjorde mig riktigt glad. Det är så roligt att se att människor förändras i alla fall de man inte träffar så ofta. Fetan var skit kul fram tilsl att någon ringde snuten och tvingade oss att gå hem.

Förutom detta så rullar det mest på, fett tråkigt jag vet. Men det är så det är. Just det här om natten var ja ute och åkte hade verkligen inget att göra och ingen att va med så ja körde bil. Det slutade med att ja var så långt hemifrån att ja fick sova en natt på ett hotell.

Idag ska jag iväg och äta med familjen,  jag tror det var minst sju år sedan hela min familj åt ute på ett finare ställe. Det ska i alla fall bli kul och ja hoppas att maten är kanon.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du är en rockstjärna lillstrumpa!

2009-07-19 @ 17:11:02
Postat av: nathalie

jag vill höra om din bilresa.

2009-07-20 @ 05:16:38
URL: http://dealskardig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0