idag tänker ja inte...

Jag tänker inte hoppa i min säng som nu är lagad! Dit med en ny bräda och nu är sängen som som ny eller nej, den är gammal och nu funderar jag på att köpa en helt ny i stället. Jag tänker inte dricka kaffe i kväll så att jag förhoppningsvis kan somna vid ett normalt klockslag typ 23 kanske (hmm vi får ja börjar ju endåjobba klockan 16.00 i morgon)

Jag har inte bestämt mig än om ja tänker betala H&M paketat jag just skickat efter eller inte?! Handlingen (vilket fult svenskt ord, Handlingen?)på nätet spårade ur allt spårade ur och slutade med en katastrofalt hög räkning. Jag HAR inga pengar alls men den lilla detaljen var som bortblåst. Det är så himla lätt att trycka på knappen -- >Beställ, den sitter så bra till och i lagom höjd där man liksom alltid vilar med muspekaren.


//N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0