This is exactly why falling in love is so goddamn hard.

Klockan är 06.04 och jag är uppe med tuppen för att orka gå til jobbet, det svider i ögonen och jag har har bara lycktas hitta en BH att ha på mig men ja känner på mig att et kommer bli en bra dag idag.

Ja blev åter igen besviken igår vilket jag blir allt oftare troligtvis för att ja tillåter mig att bli det. Jag vet vad jag borde göra men det är så svårt för mig att göra det. Nog om detta.

Träning idag och nej jag är inte frisk men ja ska nog följa med endå, Petra uppskattar nog sällskapet i bilen och jag hoppas att Mickan är där så man får lite sällskap. Borde man skicka ett sms till den nya tränaren och säga att man än sjuk? ska fundera lite på det under dagen. Nej en tröja kanske känns lite naket att gå till jobbet så här.

Kommentarer
Postat av: nathalie

det kommer. är dock relativt pank just nu och vet inte hur ni ska lyckas sätta in pengar på mitt konto här.

2009-07-20 @ 15:58:28
URL: http://dealskardig.blogg.se/
Postat av: nathalie

hm, jaa. jag vet inte hur det blir. men.. ska ta och kolla upp det där med pappa.

2009-07-20 @ 21:44:54
URL: http://dealskardig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0