Blogguppehåll

Jag har varit låte vilsen på sista tiden och tankarna har fört mig bortom allt bloggande. Men nu börjar jag komma till rätta med det mesta och känner att det nu ska bli lite ordning.  Det har dessutom inte hänt så mycket sedan sist , vilket känns jävligt tråkigt.

Jag kom och tänka på en sak igår. Jag pratade med Niklas i telefon igår och vi kom fram till att det var mer än ett år sedan vi faktiskt sågs och då bor han endå i Örebro. Om man jämför detta med att det snart är ett år sedan jag såg Nathalie som är i USA så är det lite av en skandal. Man måste ta sig tid för sina vänner, fy vad jag skäms.

Idag har jag varit på akuten och för en gångs skull så gick det fort riktigt fort jag tror jag bara behövde vänta i ca 15 min, kanoners! Mitt knä är paj efter innebandyn så allt är som det brukar vara inget allvarligt så ni behöver inte vara oroliga (inte för att jag tror att ni var det men iaf)

nu måste jag hoppa in på toa med mina kryckor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0