Diet

Eftersom att alla nu har lämnat mig för att åka på festival och de få människor som är kvar vägrar att svara på tillrop och annat så tänkte jag prova en diet nämligen kesella dieten. Den är vidrig har jag hört och det blir inte mycket över till annat godis men å andra sidan så är det bara för en vecka. Med start IDAG! Så i morgon är det jag som äter kesella 24/7. Detta har jag valt att kombinera med två träningspass lite lagom nu hoppas jag bara på att min knä orkar med denna vecka.

Det är sjukt tråkigt att va ensam i en stor stad men tänk er då att va ensam i en liten stad som Flen. Jobbet rullar på det är många nya och jag tycker ibalnd att det kan vara jobbigt att hålla låda. Eftersom jag känner alla personerna någorlunda fast på olika sätt så ändrar jag min personlighet vartefter. Varför inte bara vara jag? vet jag vem jag är? Jag tänkte lösa detta under de närmaste veckorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0