Ica kostar pengar

Ett kvitto från ica


För ett tag sedan så tänkte jag att jag i en månads tid skulle spara alla kvitton från icka för att sedan se hur mycket jag handlat för. Detta har så klart falerat, var ska man lägga alla kvitton och hur ofta tar man med sig kvittot?

 I kväll blir det fotboll hos Johannes, Djurgården- Ganget det ska bli riktigt najs fast jag tror att det blir förlust. Har även varit på systemet och köpt några öl och så blir det delvis hemma gjort pizza. Efter matchen ska jag åka direkt hem och INTE sitta kvar hos Johannes och hänga. Trotts att jag har varit ledig idag så $känner ja mig endå trött så jag hoppas på en tidigt kväll och en godnatt sömn.

Pling plong ojoj någon kommer....

Kommentarer
Postat av: Pet

Betala allt med kort och kolla på kontot sedan. Lättaste sättet.

2009-05-19 @ 01:09:27
Postat av: Anonym

Nyårsnatten jag aldrig kommer komma ihåg=P



Stor besvikelse var fotbollen hur som helst.

2009-05-19 @ 22:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0