I'm back

Åhh, vi gör väl ett nytt försök och det är väl tredje gången nu så vi får väl se. Det är ju själva fan, ja menar hur svårt kan det vara att skriva eett blogg inlägg.

De senast som hänt är ja alla bor lite hos Johannes, det är mysigt här. En tvåa med en skön sjungade blå eller grön soffa, ett trevligt köksbord som är utmärk för bordshockey och en säng som är så där härligt obäddad. Det är till och med så att vi eller i alla fall jag spenderar min tid här även fast Johannes inte är hemma. Som idag till exempel då Johannes beffiner sig på sitt jobb och Ja han jobbar på ica.

Jag har faktiskt kvar min lya på sveavägen så att ni inte tror att ja flyttat in hos Johannes där ja faktiskt befinner mig just nu. Men som jag sa tidigare det är liksom mysigt här.

Jag ska jobba idag 16-21 det är lagom långt faktiskt och idag har jag på mig en skabbig lång ärmad så att det inte ska hända några olyckor.

Detta fär räcka som en start liksom. Vi ses väl

Kommentarer
Postat av: Nina

välkommen tillbaka! :) fint du har fixat i bloggen tjejen!



vi får väl styra upp nåt snart! är det inte nån amazon fest på gång då? :D skitlängesen jag var där!

kram

2009-05-15 @ 07:37:53
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0