kryddigt

Att jobba 9-20 är en tuff tid men får liksom vara med om alla moment, morgon arbete, lunch, middag, vila, mat ja allt liksom. Därför är jag i kväll väldigt trött och tänkte att ja skulle ta och lägga mig tidigt eftersom jag jobbar i morgon också. Men när jag satt i bilen på väg hem från jobbat så slog det mig som en bänk i pannan(?) Jag tänker inte åka hem och sova nu!!

Så jag åkte runt lite i Flen, försökte få tag på alla mina närmaste vänner som då självklart är upptagna med annat. Men vad kan man vänta sig en lördags kväll, ena halvan av skaran kollar på skit ESC medans den andra halvan är på maskerad utklädda till Rödluvan och Kapten Haddock.

Så jag åkte över till familjen Andersson och hälsade. De hade precis tänt grillen så jag lyckades snylta till mig en rejäl(stavning?) portsion mat.  Det är alltid trevligt där. Jag fick dessutom spana in den nya husvagnen som tydligen ska tas med till Västervik och vilken lyxkryssare de har hittat. Men efter maten skulle familjen A också kolla på ESC och då drog jag mig hemåt.

Så nu sitter jag här i min säng av klädd och med en kall wirre i min hand känns ensamt men endå lite mysigt.


Min kvot av att vara social är långt i från uppfylld kanske för att en bit av mitt nya pussel fattas, Johannes!



Fan vad klockren jag är. Man smälter ju!


Kommentarer
Postat av: Johannes

Bedårande vackert, Emelie... Jag ska gråta mig tills sömns!

2009-05-17 @ 00:41:46
Postat av: Evelina

Det stavas: PORTION :)

2009-05-20 @ 15:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0