Lättsmält

En sak måste i alla fall vara säkert att jobbet, vad man än må jobba med går mycket lättare om man har rätt människor omkring sig eller? Idag har det i alla fall flytit på fint och jag har inte ens tänkt tanken "åhhh nu vill jag gå hem" en tanke som annars dyker upp väldigt ofta. Det är också denna tanke som gör att ja ofta funderar över om detta verkligen är rätt jobb för mig(?)

Nu när jag sitter här hemma börjar jag fundera över när jag städade sist. Det var ju inte förra helgen för då jobbade jag. Helgen innan det var väl då vi i stort sett bodde hos Johannes och då blev det inte heller städat. Sen, om jag inte minns fel kom väl jag och Petra hem från Tunisen och då städade jag absolut inte. Så jag antar att jag på söndag få ta tag i saker och ting här hemma.

Blogginlägg ska vara roliga, berätta något som ingen annat vet eller också följa "titta i nyckelhålet" principen eller hur? För ingen vill egentligen veta att jag på söndag tänker städa min lägenhet, DET är för ingen intressant. Så för att göra det hela lite mer spännande så kommer troligen the one hit på lördag och då blir det åka av...

Ses vi morgon vekling 


Kommentarer
Postat av: Verra.

rätt människor omkring sig på jobbet, jaaa annars hade jag aldrig överlevt de senaste tre åren!

och du är inte ensam om att ha det sådär skitigt hemma ;) hehe.

2009-05-22 @ 05:52:28
URL: http://xnihlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0