Bjuder på...

 ett potpourri av bilder från lite olika tillställningar. Vädret är en aning vidrigt,, ja vidrigt var ordet ja sökte men eftersom den senaste veckan har bestått av konstant solsken så är detta väder för mig ganska välkommet. Jobbet rullar på eller det mesta rullar på men för en gångs skulle så känns det riktigt skönt. Jag vill verkligen åka härifrån om så bara för en vecka, jag skulle kunna åka till Skåne över en helg men fan ja vet inte.
Nå väl här kommer bilderna...

Boken

Läste den här boken för ett tag sen inte så bra som jag trott känns ganska stressigt sriven och det fattas en massa detaljer enligt mitt tycke.



Vi har även varit i Söderköping och ätit glass jag, P och Isak (här på bilden) jag tror inte någon av oss åt upp glassarna vi fick men nog var de fina alltid och Isaks glass var självklart veckans happening.



Den här bilden är ja ganska nöjd med. Jag, P, Isak och Danne grillade hemma hos den sistnämda och efter det lirade vi lite kubb som så småningom övergick till fotboll. Frida, Linus och Sofia kom också förbi fram åt kvällen, mycket trevligt men svettigt.

                       

När vi var hemma hos Danne hade P köpt lite gubbar, bland annat denna som till sist blev en gubbhatt som både P och Isak verkade trivas riktigt bra i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0