Helgen

I går var jag i Nyköping för att träffa Elin och dricka massor med vin. Kvällen blev en riktig höjdare. Vädret var fint, maten på rökeriet var oslagbar och senare på kvällen vinglade både jag och Elin hem för lite ost och kex. I morse vaknade jag med en tryckande känsla i huvudet som inte riktigt gått över än fast klockan är åtta på kvällen.

Så nu har ja öppnat min box med vin (tror att det är det enda som kan få bort gårdagens smälla) och är snart klar för att ta mig an kvällen kalas. Ja är så arg över att mina presenter till Danne och Isak inte har kommit än men det får vara så tyärr. Petra ville tydligen också ha något men ja har inte hittat något passande så hon får vara utan:(

Vad ska man ta ha på sig, jag undrar hur vädret är i Fornbo i kväll? hmmm får ringa P och kolla

Vi ses


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0