helt oväntat

Nu är helgen snart slut och jag får snart gå hem. En mycket spännande helg med en hel del vidriga inslag som en del av er skulle svimma av om ja skrev dem här så det tänker jag låta bli. 

Idag har jag känt mig en aning hög det kanske kan det bero på att jag i morse gjorde tuppen sällskap och sprang en runda. Ja gillar morgonen samtidigt som ja hatar den. Förr var tuppen och jag bästa polare men sedan har ja umgåtts med P och nu är jag lika morgontrött som en "normal" människa i 20 års åldern (23). Därimot kan jag ibland gå upp sjukt tidigt och för detta ger jag mig själv lite beröm även om ja egenltigen inte gör något det känns ju helt okej. Så alla ni som är över 65 och går upp tidigt, varför och vad gör ni?

Det är match i dag och ja är lite grinig eller ganska mycket grinig över att jag jobbar idag. Så därför köpte jag 2 liter gubbar som jag nu tryckt i mig och har till följd av detta fått sjukt ont i magen (tål jag inte jordgubbar längre?) 

Nej fan åter till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0