Humöret skevar

Har haft en otroligt dålig dag. Det började i morse med att jag försov mig så mamma ringde och fullkomligt skrek i telefonen eftersom vi skulle till doktorn (i Katrineholm). Detta gjorde att jag blev på dåligt humör redan från början. Sedan åkte vi in till sjukhuset och mamma pratade om allt möjligt onödigt skräp och jag ville egentligen inte prata om något.

På sjukhuset visar det sig att läkaren kommer från Danmark, YES! Nej inte ett dugg kul och han sa i stort sett samma sak som förra året. Det enda som var bra med besöket var att ja nu ska på ett återbesök och få träffa en kille som tydligen är så pass bra att han brukar få hålla i kniven under operationer. (finns det inga kvinnliga läkare som får hålla i kniven?)

Sen var det jobb och ja det suger, just nu iaf. Jag är både arg och fustrerad på allt och alla men jag försöker verkligen skärpa mig. Men antagligen så skiner det igenom som solen bland molnen. Det finns bara en person som orkar umgås med mig och det är P. Hon är nog den enda personen som aldrig säger  "varför är du så grinig/arg?" Den meningen kan få mig att fullkomligt explodera och följden blir oftast att någon dör....

hare havre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0