övertaggad

Jag tror jag håller på att bli frisk igen det känns i hela kroppen eller så har ja blivit övertaggad av kvälls kaffet och innebandy träningen som ja inte ens var med på. Att åka med bil med P kan vara bland det roligaste som finns. Det händer alltid något när vi är ute och far men hitils har ingen av oss somnat vid ratten och det är jag glad över mycket glad.
Vi vara nära att krocka på vägen dit (till Katrineholm) och båda blir överlyckliga när en lastbil blinkar med helljuset efter en omkörning.

Som sagt övertaggad är jag och vad gör man då? Jo man hoppar i sin säng samtidigt som man spelar hög musik och vad händer då? sängen går sönder! (detta händer inte i alla fall bara i mitt fall, just nu!) Jag håller nu på att "laga" min säng inte just nu eftersom ja skriver men i alla fall. Alla människor borde ha en rulle med silver-/gaffa-tejp hemma. Nu har ju inte jag det så vanlig tejp får duga man får bara ta lite mer helt enkelt. Eller får och får jag har inte direkt något recept på "hur man lagar sin säng" men någon har för länge sedan lärt mig -att med lite tejp kan man laga ALLT! haha

Just nu sitter jag här och beundrar min "lagning" (jag väljer att använda kaninöronen eftersom jag är osöker på om det är en lagning eller inte) Om ja hade en kamera så skulle ja ta en bild men nu har ja ingen sådan att tillgå.

Ha en trevlig kväll nice bajce

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0