SMHI i ett nötskal

Inte blev det någon sol men istället så bjuds man på regn dygnet runt, halsen gör ont och ryggen lika så. Men för att inte bara skriva massa tråk så var vi (jag, Petra, Isak, Johannes och Elin K) idag varit på Arlanda och hälsat Albin välkommen hem.

Vi åkte sjukt tidigt, 03 var jag hemma hos Petra pigg som en lärka dock. Detta trotts att jag bara sovit ca en halvtimme eller inget alls. Efter lite döhäng, kaffe och dyligt så kom vi äntligen iväg, Elin körde och jag satt brevid. Resan var lång och resten av gänget sov så det fanns inte så mycket mer att göra än att räkna regndropparna utanför fönstret. Med livet nästan i behåll kom vi äntligen fram till Arlanda, där traffade vi Albins föräldrar och sedan fick vi vänta och vänta och vänta lite till. Men till slut kommer det en kille som liknar våran Albin eller? En kille som är tanig som fan, med en ofriserad frilla sedan ca.8 månader tillbaka och som luktar något otroligt mycket *pip*. Det måste vara han tänker vi och Albin blir sjukt glad över att se oss där. Vi tar en slapp frukost på donken och sedan är det dags för oss att dra sig hemmåt igen. 

Johannes fick köra, jag satt fram och gänget där bak somnade in ganska snart. Jag måste hålla mig vaken efter som jag ska jobba om ca 2 timmar tänker jag. Men det gick bra, Johannes tog en snus i mitten av en kurva och sedan lyckades vi hålla låda ihop resten av vägen hem. 


Senare på jobbet................

JAG ÄR NÅGOT SÅ SJUKT TRÖTT SÅ DET FINNS INTE    

Kommentarer
Postat av: alex

Hej Emlan! Vill bara säga att det var en jättemysig mat-och-prat stund vi hade i Ottossons vardagsrum :) Lycka till med..ja du vet+ allt annat! Verkligen skoj å se dig.

2009-07-13 @ 13:29:31
URL: http://laxdjevel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0