Alla mammors dag fortsätter

mamma och jossan Maten vi åt
Jag och Cissi Maten vi åt



Länge leve "Rökeriet" i Nyköping, maten där var så himla god och jag kan inte minnas att jag någonsin har ätit en SÅ god fisk (jag brukar aldrig äta fisk). Jag åt rökt regnbåge och helt oväntat så fick jag in en HEL fisk! jag som trodde att allting såg ut som laxfilé nuförtiden. Vi hade hur trevligt som helst i alla fall och jag tror att båda våra mammor var glad och nöjda när vi kom hem. Först åt vi som sagt och tog sedan en mysig promenad och stannade så småningom till på ett café där det blev kaffe och glass.

Lite senare samma kväll....

Efter Nyköping så körde jag hem min mor till Tegelvägen och efter det så skulle jag ta svängen hem till Joha. Men innan allt detta så bestämde jag mig för att åka en sväng ut till Orrö brukar alltid vara roligt och kolla vilka "drägg" som hänger där, och vilka är där om inte.....

 



så därför tänkte ja ta tillbaka det jag just sa om "drägg" för tydligen så hänger det rätt så mycket snyggt folk på Orrö.

Kommentarer
Postat av: Nina

japp, det är min älsklings kläder som hänger på tork. då får man en liten syn på hur han klär sig också, smart va?! :D



puss på dig!

2009-06-02 @ 20:17:56
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Charles

Såg ut som en nahajs dag. Får ursäkta för att jag inte svara igår kväll på msn. Jag börjar 06.00 om dagarna så för en gångs skull låg jag och sova när jag vore. Inte som idag med andra ord=P Kramen

2009-06-03 @ 00:05:43
URL: http://kallerormen.blogg.se/
Postat av: Nina

ja, det stämmer, hon är mycket lik roxy. men även jag är lite lik henne vissa stunder. jag är mer en blandning. HAHA!

2009-06-04 @ 21:54:11
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0