Detta väder...

Jag sitter här hemma vid datorn och njuter faktiskt riktigt mycket av att vara ledig idag (och att jag inte jobbar på ica) Det var sjukligt mycket folk på ica idag och jag har aldrig varit med om maken till otrevliga människor. Jag menar alla vet mer eller mindre att det är så här den här dagen, dagen innan midsommar.

Jag hatar  när alla mina vänner ska placera sig på olika ställen under midsommar detta gör att jag nästan alltid bestämmer mig för att vara någorlunda nykter bara för att kunna träffa och umgås med alla. Det bror inte bara på det, oftast jobbar jag över midsommar vilket jag gör även i år.
 
Jag hoppas i alla fall att regnat ger sig för jag ska ut och plocka blommor till min midsommarkrans som jag ska ha i håret i morgon oavsett väder. Resten av kvällen kommer nog bestå av filmer av olika salg och popcorn! hemma gjorda mums:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0