People are like songs

Jag har kommit på hur beroende jag är av människor i min närhet. Det har nästan baar gått två dagar sedan alla min avänner lämnade Flen för P&L och jag håller på att bli galen.

Idag har jag till exempelvarit ute och gått och stegen ledde mig ner till Sveaparken där jag fastnade vid Fotbollsplanen. Där spelade diverse människor fotboll och helt plötsligt stod jag där på planen med en fotboll framför mina skor. Jag vet, helt galet! och mycket oväntat. Jag förstod inte vad någon sa men jag var glad endå och lirade på. Detta är nog dock inget som kommer att hända igen och jag är ganska glad över att jag från och med i morgon kommer att jobba resten av veckan.

Har änrligen fått träffa min vän Niklas och jag är hur glad som helst över det. Han är verkligen en person som betyder sjukt mycket för mig även om vi nu inte träffas allt för ofta. Förutom detta har jag även hunnit med att simma och VET ni hur glad jag blev när jag insåg att det snart kommer att finnas en bubbelpool på Hammalvallen?

Men vänta...jag har dessutom hunnit med att tvätta och städa av hela lägenheten ibland är det tur att man bara bor på 36kvm. Nu börjar orden ta slut och jag ska spela lite Wii. För jag har nämligen flytt från min lägenhet och befinner mig nu i Johannes mansion. Fördelar: Större säng, Större lägenhet, Fler kanaler på tv:n, Ett Wii och Ett PS3 kan det blir nättre? NÄÄÄÄ!

People are like songs, it´s true
 Vi ses

Kommentarer
Postat av: nathalie

uppdatera kvinna!

2009-07-05 @ 05:01:44
URL: http://dealskardig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0