Alla mammors dag

I går firade vi Johan Bjurevall eftersom han äntligen är klar med skolan nere i skolan och nu väntar hela livet. Jag är så sugen på att plugga just nu så jag håller på att bli tokig men jag har en bit kvar tills det är dags. Vi var i alla fall ute vid Stäringe och firade med mat, tårta och vin. Eftersom väderat var kanon och alla var lite på G så var det inte svårt att övertala mig att följa med till Nyköping för en krogrunda. Och kort sagt så blev det en kanon kväll och det är sällan jag somnar så glad och nöjd efter en ute kväll som jag gjorde i går. Vaknade i morse lite halv yr i en lägenhet i Nyköping och började fundera lite över vart jag var suckade och tänkte precis somna om när jag märkte att det låg någon brevid mig i sängen....Ibland blir det inte som man tänkt sig.


Nu sitter jag i alla fall hemmma i Flen och ska snart byta om för att återigen åka mot Nyköping för att där bjuda min kära mamma på middag. Det blir en kväll på Rökeriet, jag har hört att det är ett kanon ställe så jag hoppas att det ska passa och att  hon (mamma) blir riktigt glad och nöjd.



fan ja måste köpa toapapper.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är alltid härligt och vakna upp och börja fundera över vart man är. Speciellt dom gångerna när man märker att man tydligen är hemma men kan inte förstå hur=P

2009-05-31 @ 19:13:12
Postat av: Charles

Givetvis postat av mig kommentaren ovan=P

2009-05-31 @ 19:14:14
URL: http://kallerormenl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0