Äntligen helg

Nu är det för mig äntligen helg och GUD vad jag har längtat efter just denna helg inte för att det egentligen kommer att hända något specielt utan för att min kropp behöver den här helgen för att vila. Vilan fråg jag dock ta tag i på måndag eftersom jag lyckas planera allt åt helvete fel.

I morgon ska jag fortsätta att hjälpa min mor och far med att lägga golv och efter det kommer "prinsen" till mig och sedan hoppas jag på en lugn lördagkväll med lite tv tittande och soffmys. Söndagen kommer bestå av tvätt, städ och matlagning och så ska jag tänka ut hur ja ska göra mitt vardagsrum "lättare" det står nämligen massor av  möbler överallt så det ser en aning tungt ut (eller ett annat bra ord som jag inte kommer på just nu) rolig söndag eller hur...
Nu äntligen måndag (det är inte ofta man säger så) då ska jag ta hand om mig själv. En massage är inbokad och jag tror även att jag ska passa på att sola. Sen tänker jag lägga mig i min soffa och inte vaka upp förens på tisdag morgon.

Jag är dock reserverad för ändringar men vill helst att de sker på söndagen, jag gör nästan vad som helst för att slippa ta tag i min lya det ser galet ut här inne just nu.

Dags att tacka och jöka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0