Bio tonight

Jag är så jävla trött i hela kroppen just nu efter att ha jobbat hela helgen men jag har faktiskt hållit godmin för allas trevnad. Men ja känner att det börjar tryta, trotts detta tänker jag sätta mig i en bil tillsammans med P, D och J för att åka till Nyköping och se "Änglar och Demoner" Jag hoppas att en dusch och lite rena kläder ska rädda livet på mitt humör annars får de övriga i bilen helt enkelt stå ut med mig och mitt humör.

I morgon, LEDIG! Helt ledig och jag har inget in planerat jag har kollat upp vädret och det ser i och för sig skit ut men jag hittar nog på något. Jag har faktiskt en liten grej på G men jag tänker inte avslöja allt här och framför allt inte än. 

HA sug på den ni 


update 00.25

Det är dags för mig att sova och ja känner mig nu mer trött än någonsin. På ren tur lyckades Johannes och David snöa in sig på minnen av Brogetorp på vägen hem vilket var det enda som höll mig vid liv mellan Bettna och Flen. Skarp ögat Petra lyckades som vanligt se balnd annat en räv medans vi andra är helt bilda. Jag har verkligen extrem tur som har henne som vän i dessa lägen och andar också så klart.

Ni kanske vill veta lite vad ja tyckte om filmen innan skärmen på min datro blir svart. Det var kanon bra enligt mitt tycke. Jag har visserligen inte läst någon av de tidigare böckerna eller denna (Änglar & Demoner) så detta är bara rent filmässigt. Har alltid varit extremt svag för S. Skarsgård han är otroligt skicklig och klockren i sina roller varesig de är stora eller små. Men se filmen för alldel den är absolut värd pengar och tid.

God natt, och även om skärmen inte slocknar nu så gör jag det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag suger som ATTAN!

2009-05-17 @ 21:06:32
URL: http://karlzzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjabba! Det var inte igår :) Alltid trevligt att se alla gamla goa. Jag kan höra av mig nästa gång jag är i krokarna, om du gör det samma, hihi. Puusst. Den här hemrenoveringen tar kål på mig, helt sliten- men lägenhet är/ blir fräsch iaf :) KRAM

2009-05-18 @ 16:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0