En tisdag liksom

Jobbade som sagt 7-12 idag sedan dess har dagen bara rullat på. Först åkte ja hem för att byta om och kom då på att jag nog borde ta en dusch också vilket ja gjorde. Skulle ha hämtat upp Petra och Johannes vid 12.20 men hon blev väl 12.45. Där i mellan hann ja med ett samtal med Jonsson det händer inte allt för ofta nu för tiden men man får vara glad för det lilla liksom.

Men hur som helst, när ja hämtat upp folket så åkte vi mot Norrköping. Väl där fyllde vi på Petras hem som hon i och för sig inte riktigt har än men kommer att skaffa sig så småning om, en mikro och en kaffebryggare blev det i alla fall. Johannes köpte till slut sitt efterlängtade singstar med Queen-skivan till och ja nu skrålas det rätt bra (ja vi är hos Johannes idag också)

Rent spontat vid 16.00 kom vi på, varför åker vi inte till ikea i Linköping och fyller på Petras hem ytterligare med diverse saker? så det gjorde vi. Jag och Johannes fyllde också på våra hem (som vi faktiskt har) med lite saker. Nu är det väl endå snart min tur att sjunga så det är väl bäst att runda...

EN sak till bara...idag när vi satt i bilen så vevade Johannes ner bilrutan, sträckte ut armen och slängde ut snusen sedan vevade han upp rutan utan att dra in armen och skrek , AJJ!! Mycket bra gjort måste jag säga.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0