Jag bor på Sveavägen

Idag har jag försökt att intala mig om att jag inte bor på S.kungsgatan, det har varit svårt men nu börjar det kännas bättre.
 
Massor av jobba väntar de närmaste dagarna och ja känner mig redan lite sliten. Jag kollade på mitt schema idag och nu undrar jag lite över hur de tänkte? De veckor jag jobbar helg jobbar ja skit mycket hela veckan och de veckor jag INTE jobbar helg så jobbar jag i stort sett bara två dagar, konstigt. Jag har i alla fall tänkt att ta upp det med min chef och hoppas att det går att få lite mer spridnig på det hela.

Idag jobbade jag 16-21 en behaglig tid som ja tillbringade i trevligt sällskap så tiden rullade på och snart var jag hemma, eller ja hos Johannes. Där hade Petra stått vid spisen halva dagen och lagat soppa så vi åt och åt och drack varsin öl till kan det bli bättre så säg?

Petra drog hem till Sheelgatan med ögonen i kors (haha mycket roligt) för att duscha och sova och jag, Johannes och David avslutade kvällen med NHL, morotstårta och SingStar Queen.

Nu är det äntligen dags för att sova.

Just det jag mitt jävla arsel glömde väl att lägga ur jobbmobilen och måste därför gå upp 06.45 för att lämna den. Fy!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0