Ledig

Har varit ledig idag, den enda dagen den här veckan fakriskt. Det började med att ja sov till ca 12.00, åt lunch med Johannes, Petra och Linus på thai och blev skit mätt som vanligt. Efter det drog Petra till ica och jag Johannes och Linus drog hem till Joha för att spela lite NHL. Inte för att jag spelade så mycket eftersom jag lyckades somnade på soffan i två timmar trotts att ja sovit till 12.

Klockan tickade på och var väl nu 16.00 och det var dags att börja med maten hemma hos Johanned, pasta och köttfärsås mmumma. Dessutom hade jag och Joa fixat med en liten överraskning till Petra, jordgubbar de första och faktiskt från, tro det eller ej men Sverige. Jag är lite osäker dock killen jag hadlade av verkade lite mysko så det kankse var "svarta" gubbar vad vet jag. Mat blev det i alla fall till slut och jag åt alldeles för mycket efter en stund kom David ner och hade med sig sin morotstårta som han burig runt med de senaste två dagarna, men nu är den i alla fall slut.

Fler lyckades även ta sig till Joha och till slut var vi ett helt gäng människor, jag, Frida, Linus, Isak, David, Petra och självklart Johannes efter som att han faktiskt bor där. Det blev öl......men nu kom jag på att vi totalt glömt bort ÖL-korven och den var skit dyr, ja ja det får bli en annan gång om den nu finns kvar då. Självklart så tog vi ton och skrålade ännu en gång till Queen.

Men nu är jag i alla fall hemma och ja hade hoppats på att fått se Nathalie vid datorn efters om det var 1000 år sedan vi pratades vid, är lite sugen på att höra om hon hade tänkt gifta sig med min  ungsomskärlek, Göran Gillinger?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0