Simon & Garfield?

Hur kan man ta så fel? Idag på jobbet så spelades en låt på radion och när alla började grubbla på vilka eller vem det var som gjort låten så tänkte jag att jag skulle glänsa lite efter som ja visste svaret. Simon & Garfield! vrålar jag över hela bygget och alla börjar skratta åt mig. Innan jag ens hinner förstå vad det var jag sa så säger någon "Garfield, är inte det en gul katt?" Och visst är det så. Fan! Jag får vä bjuda på den.

Jobbet gick för övrigt bra men det är är svårt när man inte kan rutinerna och jobbar med människor man inte är van vid. Hur ska man tackla detta och kan man fråga hur mycket som helst? Efter jobbet så åkte jag till Johannes för att få en bit mat i magen, Petra och Isak var också där. Hemmagjorda hamburgare var det som stod på menyn och det blev kanon gott som vanligt när vi lagar mat. Nu är jag därimot så mätt att ja skulle vilja kräkas och det fanns inte en sportslig att ja skulle få i mig två stycken en och knappt en halv sedan stod magen åt alla håll.

Dags för ett toa besök och sedan sängen

oohh fräscht!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0