Tjuvtjik hos Petra

1.2.3.
4.5.

I går när vi var hos Petra passade jag på att smyg fotografera lite bara för att alla andra skulle få en liten glimt på hur det ser ut. Jag tror inte att hon anade något då hon tryckt i sig 4 st öl inte för att det är många för henne men i alla fall.

Blid 1. Bilden på brevlådan som för första gången står för sig själv helt ensam. Även fast hon aldrig är riktigt ensam.

Bild 2. Badrummet, ser ni de gula simbrillorna? dessa används tydligen mest när hon hackar lök och inte när hon duschar.

Bild 3. Hyllan som måste fyllas med massor av kryddor eftersom den är så stor, ett tips på inflyttningspresent kanske.

Bild 4. Den gigantiska tvn OCH inte att för glömma det tillfälliga tvbordet, fantastiskt fint.

Bild 5. Ägaren, Petra som ni ser på bilen är väldigt nöjd med läget trotts att de enda stolarna hon har just nu är av camping typ.

Kommentarer
Postat av: Nina

haha, men du är ju alltid brun & fin! :) jag ser ju ut som ett spöke... haha!

2009-05-26 @ 10:52:01
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Nina

haha, jag skiter väl i vad som är modernt, det är fult att vara blek! ;D

2009-05-26 @ 18:03:53
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: josefin

Usch ja pollen är inge roligt alls men jag har köpt på mig nässpray och ögondroppar så snart blir jag människa igen. ;)

Det är riktigt skoj att få rida ibland så funderar nästan på att börja på ridskola igen!

Hoppas allt är bra med dig!

2009-05-26 @ 21:47:34
URL: http://bnoffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0